Chios 2014 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu Chios 2014 - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Chios 2014

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

20 Maart 2014 | Nederland, Nunspeet

Hoi allemaal!

Over 1,5 week vertrek ik weer voor langere tijd naar Griekenland en daarom heb ik besloten deze blog weer op te pakken! Ik heb net even door de reisverslagen van mijn wereldreis en mijn verblijf op de Peloponnesos gebladerd en kwam tot de conclusie dat ik tijdens mijn wereldreis zo om en nabij de 25 keer vaker en meer heb geschreven dan tijdens mijn verblijf op de Peloponnesos. Dit kwam enerzijds natuurlijk omdat ik steeds weer op een andere plek zat en veel nieuwe dingen zag en meemaakte, maar anderzijds ook doordat ik het op de Peloponnesos gewoon ontzettend druk had met het werk. Aangezien ik dit keer weer hetzelfde werk ga doen voor dezelfde reisorganisatie kan ik jullie niet beloven dat er hier veel berichtjes zullen verschijnen, maar ik zal proberen jullie toch zo af en toe op de hoogte te houden van mijn belevenissen op CHIOS! Ja, Chios is ditmaal de bestemming waar ik zal gaan werken als hostess voor Griekenlandspecialist Ross Holidays. De meesten van jullie weten dat ik hier afgelopen zomer 6 weken heb ingevallen voor een zieke collega. Het is erg goed bevallen, dus ik het ontzettend veel zin om nu voor het hele seizoen naar dit mooie eiland tussen Lesbos en Samos te vertrekken! Ik zal over 1,5 week naar Athene vliegen, waar ik even zal blijven om te genieten van de stad, wat te shoppen en wat vrienden te zien. Daarna zal ik de nachtboot nemen naar Chios, waar ik voordat mijn eerste echte werkdag aanbreekt nog wat dagen de tijd zal hebben om het eiland rond te rijden en wat plekjes te bezichtigen waar ik vorige zomer niet aan toe ben gekomen.

De mailinglist is ongewijzigd, dus degenen die zich tijdens een van mijn eerdere reizen hebben aangemeld (of door mij zijn aangemeld) zullen ook nu weer een notificatie krijgen zodra ik een nieuw berichtje heb geschreven. Mocht je in de mailinglist staan en dit niet willen, meld je dan even af! En andersom, mocht je niet in de mailinglist staan, maar dit wél willen kun je je er altijd voor aanmelden op deze site ;-)

Ik zou het natuurlijk ontzettend leuk vinden om bekende gezichten te zien op Chios, dus voor degenen die nog geen vakantie hebben geboekt: BOEK CHIOS! Het is een ontzettend mooi, ongerept en gevarieerd eiland en ik weet zeker dat jullie het naar jullie zin zullen hebben! ;-)

Dus, tot het volgende blog, en wie weet tot op Chios!

Patty

• 20 Maart 2014 - 19:24

Ronald:

Hoi Patty,

Ik ga het allemaal weer met veel plezier lezen. Veel succes en plezier daar en inderdaad Chios is een mooi eiland.

groetjes en goede reis

• 30 Maart 2014 - 17:18

Arja:

Ik ga je weer volgen, en wij hopen eind augustus/begin september die kant op te komen !
    Gr, Arja x