afscheid:-( - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu afscheid:-( - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

afscheid:-(

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

30 Juni 2010 | Griekenland, Rethimnon

Hallo allemaal!!

Ik weet het, ik had eerder moeten schrijven, maar ik heb het echt druk gehad! En nu heb ik al helemaal geen tijd voor een lang berichtje, want dit is mijn laatste dagje op kreta en daar wil ik natuurlijk van genieten, en niet binnen zitten in een internetcafe. Dus ik doe het zo: ik schrijf mijn belevenissen sinds mijn weekendje athene overmorgen of zaterdag op mijn site, vanuit nederland dus, en dan kan ik ook foto's plaatsen..

Voor nu houd ik het dan hierbij. Ik ga nog even een rondje centrum lopen, dan lunchen bij zee met margarita en daarna mijn koffer inpakken, huisje opruimen enz. En natuurlijk nog eventjes zwemmen in zee!! Morgenochtend naar de kapper, een laatste rondje langs iedereen die ik ken in het centrum, waarschijnlijk weer lunchen met margarita, en dan rond 17h hier weg. 21.30 vlieg ik terug naar nederland..

Vrijdag bruiloft, daar heb ik wel zin in! En natuurlijk nederland voetballen! (ik denk niet dat ze winnen, maar dat mag ik niet zeggen haha, ik heb wel een mooi oranje t-shirt, waar opstaat: holland supporter kreta! Dat moet helpen!)

Tot snel!

Liefs, Patty

• 05 Juli 2010 - 11:43

Wendy:

Wanneer zet je ook al weer de rest van je verhalen op je site? ;)

• 05 Juli 2010 - 11:57

Patty:

o jaaa, haha, straks;-) (?) anders woensdag..