Verslag laatste weekje en foto's! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu Verslag laatste weekje en foto's! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Verslag laatste weekje en foto's!

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

24 April 2010 | Griekenland, Rethimnon

Hoi allemaal!

Ff een kort verslagje van de laatste week hier, en de foto's die horen bij mijn vorige berichtje!

De laatste week stond vooral in het teken van STAKINGEN. Jaja wéér staking dus... Gelukkig is mijn docent niet zo van de stakingen en gingen mijn lessen gewoon door! En de bussen naar de universiteit reden ook, dus dat ging nog best wel goed dit keer haha;-) Verder wel een kleine demonstratie gezien in de straten bij het stadhuis, maar dat viel ook nog best mee..

Verder was Maria, een vriendin van Margarita uit Athene, die ik kende van haar verjaardag, hier op vakantie. We zijn toen vorige week vrijdag met zn drietjes uit eten geweest, dat was erg gezellig! En het weer was helemaal super die dag, 30 graden!!! Heerlijk! Dat weekend ging maria gelijk naar heraklion om vrienden op te zoeken, en ze kwam maandag pas weer terug (dit mede doordat margarita moest leren voor een presentatie die uiteindelijk uitgesteld werd haha). Dinsdagavond ben ik toen samen met maria gaan wandelen in t centrum, en we hadden crepes gegeten en daarna nog ijs (lekker gezond dus haha) en daarna slippers gekocht omdat we in de zomerstemming waren. Toen Margarita van hara werk kwam om maria op te halen ben ik nog samen met valia en haar vriendengroep wat gaan drinken in Livingroom, een loungecafe bij het strand. Was ook leuk! Eergisteren en gister vooral gestudeerd, en nu in het centrum voor internet, alleen mijn facebook opent hier op een of andere manier niet, ik weet niet of ze het geblokkeerd hebben hier of dat er een storing is, maar ik probeer het zometeen toch nog even in het internetcafe. Haha, hoezo facebook verslaafd??;-)

Goed dat was het al, ja lekker kort he dit keer? De sportschool zijn we nog niet geweest, we hebben het uitgesteld tot volgende week haha, en dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Ja ronald ik zou idd liever tennissen, en er is wel ergens een tennisbaan, maar buiten het centrum en ik weet niet met wie ik zou moeten gaan..

Ok nu ff proberen wat foto's te plaatsen..

Tot spreeks!

Groetjes, Patty

  • 24 April 2010 - 13:15

    Wendy:

    ???? Ik wist niet dat jij ook korte teksten kon schrijven!;)
    Ik ben aan het bedenken wat ik volgens schooljaar wil gaan doen, maar ik kom telkens op het buitenland uit (bv. lesgeven op een internationale school!); hoezo reisverslaafd, haha! xx

  • 24 April 2010 - 15:12

    Ronald:

    Nou weet ik niet wat ik vandaag met mijn tijd moet doen, met zo'n kort reisverslag hou ik tijd over :). En uh, van uitstel komt afstel...

  • 24 April 2010 - 15:15

    Paps:

    Hoi.
    Hier is het ook mooi weer hoor, jammer dat ik altijd moet werken (voor m'n gevoel dan). Mams is tennissen voor jou en volgende week gaan we voor jou de huurverhogingen rond brengen (makkelijk verdienen voor je). Hopelijk volgen er niet al te veel stakingen, want de Griekse economie doet het nog slechter dan verwacht. Het schijnt dat de vakantieboekingen wel aardig aantrekken. Verder gaat alles goed hier. Groetjes en knuffel van paps en mams.

  • 24 April 2010 - 18:18

    Arja:

    Hoi Patty,

    Ben benieuwd of het nog sportschool wordt???
    Ook hier mooi weer kunnen lekker in de zon zitten en een beetje voorbruinen voor de vakantie.
    Ben nu lekker 2 weken vrij dus de klusjes in huis kunnen weer worden gedaan met tussendoor natuurlijk genieten van de zon hi hi. Tot de volgende x maar weer en dan wel weer je eigen stijl he want weer zo'n kort verslag dan gaan we ons zorgen maken!
    Groetjes, Arja x

  • 28 April 2010 - 08:55

    Jacky:

    Heejj Patty,

    Ik werk intussen op een camping in hulshorst bij badhoophuizen. Erg leuk en veel uren maken. Heb nu al meer gewerkt als 1 maand bij de post. Dat was ook nog wat ik moest me ontslag in dienen dus ik naar tnt toe en Peter had me geholpen. Ik alles uitgelegd van het contract, en de meer uren en dat soort ongein. Hij was het er ook niet mee eens en vond het jammer dat ik er mee zou stoppen. Ik zou nog 2 zaterdagen werken kom ik die zaterdag bij tnt ben ik niet ingeroosterd ik kwaad omdat ik er voor niks naar toe ben gegaan. Had Rein me niet ingepland omdat ze dachten dat ik per direct ontslag zou nemen terwijl ik per 26 april ontslag zou nemen. Niet eerlijk en was ook erg kwaad en Peter vond het alweer heel erg maar deed er niet zoveel mee. Maar onder tussen heb ik een baan waar ik het enorm naar me zin heb ik werk in het winkeltje en in de snackbar. Heel vermoeiend allemaal omdat je veel uren op een dag maakt maar het verdient goed.

    Leuk om al die verhalen te lezen van je. Hopelijk gaat het allemaal goed daar en vermaak je je prima. Nou verder geen nieuws ik ga maar eens wat doen haha nou nog veel plezier en tot het volgende verslag.

    Groetjes jacky

  • 06 Mei 2010 - 16:15

    Wim:

    hoi patty, leuk verhaal je hebt het maar druk met........studeren (grapje) Ik heb je ook een berichtje via hyves gestuurd. Ik zie je reactie wel. Veel plezier daar en ik hoop voor je dat het mooie weer blijft, hier is het nog steeds te koud helaas maar ja de zomer zal wel komen hoop ik.groetjes van ons allemaal, Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 82824

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: