Einde seizoen in zicht - Reisverslag uit Pýlos, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu Einde seizoen in zicht - Reisverslag uit Pýlos, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Einde seizoen in zicht

Blijf op de hoogte en volg Patty

13 September 2012 | Griekenland, Pýlos

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Jeetje wat vliegt de tijd. Het seizoen loopt alweer ten einde, en hoeveel berichtjes heb ik ook alweer geschreven?:P
Ik doe ook vrij weinig behalve werken en op mijn vrije dag mijn huis en auto schoonmaken en een paar uurtjes naar het strand aan het eind van de middag.
Op dit moment zijn mijn ouders weer hier, samen met de ouders van Wendy, erg gezellig dus! We gaan elke dag lekker samen uit eten en zijn tussen de middag een paar keer naar het srand geweest. Op mijn vrije dag hebben we het heel leuk gehad in het Oude Messini, het Voulkanou klooster en aan de boulevard van Kalamata. Ik had vooral dat laatste even nodig om op te laden, even de stad in! Daar heb ik ook nog heel even Margarita, een goede vriendin uit Athene, gezien, die een dagje over was voor een bruiloft die avond.
Voor degenen van wie ik niet op hun berichtjes heb geantwoord (o.a. Anouk en Cassandra plus ouders, en Karin en Annelies) SORRY daarvoor, maar het is zo druk! We kletsen in Nederland weer snel bij zodra ik terug ben.
Ik maak me nu nog even op voor de laatste maand ongeveer, en denk niet dat er nog een berichtje volgt op deze site, heel misschien nog eentje uit Athene (wil ik nog een paar dagen heen) of als ik terug ben in Nederland. Zo niet horen jullie weer van me als ik opnieuw op reis ga:D

Veel liefs vanuit Griekenland,

Patty

  • 13 September 2012 - 15:29

    Janet:

    Heey,
    Leuk om weer wat te lezen, zo te lezen heb je het erg druk :-)
    Als je weer op reis gaat?? Al plannen?
    Nog veel plezier!! En nog wel een beetje genieten de laatste maand ;-)
    Groetjes Janet

  • 13 September 2012 - 19:26

    Ronald:

    Ja zo vliegt een halfjaar voorbij. Onze vakantie lijkt ook al weer een eeuwigheid geleden. Doe je ouders de groeten en tot ziens weer in Nederland

  • 13 September 2012 - 20:18

    Wendy:

    Jeej, je komt bijna terug naar Nederland! ;)
    xx

  • 14 September 2012 - 09:19

    Willeke:

    Hoi Patty, toch leuk om weer wat van je te horen! Als je weer in Nederland bent gaan we gezellig uiteten en kletsen we weer bij! Veel plezier nog de laatste dagen met je ouders en succes nog de laatste maand; geniet nog maar even van het mooie weer want het begint hier toch echt al een beetje op herfst te lijken vandaag.
    Groetjes van ons alle vier uit Gouda

  • 14 September 2012 - 09:32

    Marjan:

    Hoi Patty,

    Leuk weer wat van je te horen doe je ouders de groetjes.
    Je moet kijken of je langer kan blijven het is hier nu koud verkeerde tijd om terug naar Nederland te komen haha! We zien je gauw weer en babbelen met een hapje en drankje even bij.

    gr van ons allemaal

    Marjan

  • 14 September 2012 - 21:45

    Arja:

    Hoi Patty,
    We hebben gezien in onze vakantie hoe druk je het had dus begrijp dat je
    weinig tijd had voor stukjes te schrijven.
    Geniet nog lekker van het griekse weer en omgeving en nog een paar
    dagen van de aanwezigheid van je ouders !
    Groetjes ook aan je ouders en tot ziens in Nunspeet .

    Liefs, Arja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 472
Totaal aantal bezoekers 82800

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: