opnieuw op reis - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu opnieuw op reis - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu

opnieuw op reis

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

29 Januari 2010 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal!

Over 11 dagen vertrek ik weer naar Griekenland en ik heb besloten mijn site weer te gaan bijhouden! Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn belevenissen weer te volgen!

Ik ga dit keer om voor 10 studiepunten vakken te volgen, opnieuw aan de universiteit van kreta te rethymno, en daar ook onderzoek te doen voor mijn masterscriptie en te beginnen hieraan te schrijven.

Het probleem is dat er nog niks zeker is, dus het kan ook zijn dat ik na een vakantie van enkele weken weer terug ben ik nederland haha, maar ik hoop het niet! De formulieren zijn nog niet door kreta ondertekend, en ik vraag me af of dit nog gaat gebeuren voordat ik vertrek. Er was nu wel gezegd door iemand van het secretariaat daar dat ze wel bereid waren ze te tekenen, maar nu nog echt doen!! Anders moet ik er zelf achteraan zodra ik op kreta ben en het semester daar begint.

Eerst ga ik in ieder geval een paar daagjes naar Athene, waarvandaan ik dan weer door reis naar kreta. Dat weekend is het carnaval dus dat wordt lekker een weekendje feest vieren. Ik logeer waarschijnlijk de eerste dagen bij margarita, en ga ook samen met haar carnaval vieren. Die dinsdag daarna gaat de universiteit open en ga ik gelijk proberen alles te regelen! Hopelijk lukt dat en zodra het zeker is kan ik ook op zoek naar een studio voor mezelf voor die 5 maanden! Want het is natuurlijk gezellig om een paar dagen bij margarita te logeren, maar daarna wil ik wel echt wat voor mezelf zodat ik niet van iemand afhankelijk ben. Maar dat gaat vast lukken, er is meestal wel wat te krijgen daar..

Ik zal weer een berichtje schrijven zodra ik op de universiteit ben geweest daar en meer weet! En misschien kan ik dan meteen al wel wat foto's van het carnaval erbij plaatsen! Hopen dat het mooi weer is dat weekend, net als vorig jaar!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Patty

  • 29 Januari 2010 - 14:14

    Paps.:

    En natuurlijk niet je vader en moeder vergeten he, want die moeten je daar ter plekke wel eten komen geven en zo. Dat zouden we natuurlijk wel heel erg jammer vinden, want wij vinden Kreta helemaal niet leuk (hum hum).

  • 29 Januari 2010 - 15:03

    Ilse:

    Zoooo jaloers! Heel veel plezier en succes!

  • 29 Januari 2010 - 15:11

    Wendy:

    He gaat vast goedkomen met de universiteit! Wie wil nou niet zo'n topstudent als jij!;)

    Veel succes alvast!
    We will keep in touch!

    xxx Wendy

  • 01 Februari 2010 - 10:11

    Nienke:

    Super hoor dat je weer lekker naar Griekenland gaat!

    Veel plezier en succes!

  • 01 Februari 2010 - 19:22

    Sarah Ermerins:

    Wat leuk dat je weer naar Kreta gaat! Ik ga je verhalen volgen! Heel veel plezier daar!

  • 09 Februari 2010 - 08:47

    Arja:

    Hoi Patty inmiddels aangekomen in Athene ?
    Hoop voor je dat het allemaal gaat lukken.
    Een fijne tijd daar en we horen wel weer van je!
    Groetjes, Arja x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 82837

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: