Weer naar het buitenland! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu Weer naar het buitenland! - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Weer naar het buitenland!

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

31 Maart 2012 | Nederland, Nunspeet

Hallo allemaal!

De meesten van jullie weten het al, maar voor de anderen: ik ga Nederland weer verlaten;-) Ik ben aangenomen als hostess voor Ross Holidays op het zuidwestelijk deel van de Peloponnesos (het Pilia gebied, ten zuidwesten van Kalamata). Daar ga ik 7 maanden mijn uiterste best doen om de gasten van Ross Holidays een hele fijne vakantie te bezorgen. Morgenochtend vroeg vlieg ik naar Athene, waar ik nog tot woensdag blijf om gezellig wat vrienden te zien. Woensdag neem ik dan de bus naar Kalamata en van daaruit een andere bus naar Pylos, het plaatsje waar het autohuurbedrijf waar ik ook mijn kantoor heb, is gevestigd. Donderdag is dan mijn eerste werkdag!Ik heb al vier trainingsdagen gehad op het kantoor in Wijchen, met heel veel informatie, en heb nu ook veel zin om écht te beginnen!

Tijdens de maanden dat ik in Griekenland ben zal ik proberen zo nu en dan weer een blog op deze site te plaatsen.

Dan rest mij nu alleen nog mijn bestemming aan jullie allemaal aan te prijzen, want ik verwacht jullie natuurlijk wel te zien daar! Dus kom op vakantie naar de plaatsjes Gialova, Chrani of Koroni op het westelijk schiereiland van de Peloponnesos, een prachtig ongerept gebied met mooie stranden, kleine pittoreske dorpjes, interessante bezienswaardigheden, lekker weer en heerlijk eten! Meer informatie vind u op www.rossholidays.nl

Tot ziens!

Liefs, Patty


  • 31 Maart 2012 - 10:37

    Susan :

    heeeeeeel veel plezier! het is echt super om te doen! reisleiding... you love it or you hate it ;)

    x uit thailand

  • 31 Maart 2012 - 12:07

    Wendy:

    Leuk dat je even op bezoek bent geweest in Nederland! Fijne reis terug!;) xx

  • 31 Maart 2012 - 14:02

    Ilse:

    Heel veel plezier, Patty!

  • 31 Maart 2012 - 18:51

    Ronald:

    Goeie reis en veel plezier en mooi weer daar in Griekenland

  • 31 Maart 2012 - 19:20

    Arja:

    Leuk dat je weer even in Nunspeet bent geweest ;-)
    Dat is een hele tijd 7 maanden in Griekenland leuk hoor, een goede reis
    en doe ze de groeten wij gaan in Juni die kant weer op!
    Groetjes, Arja

  • 31 Maart 2012 - 23:55

    Margot En Theo Overm:

    Hallo Patty,

    Gefeliciteerd met je nieuwe funktie en dat vanuit een voor jou ook bekend gebied. Suva op de Fiji rilandebn. WEe zitten an een zeer vermnoeiende reis nu bij Marc, Sarah, tristan en kaia helaas niet op het treras want het land is weer een getroffen door een cycloon. Alle3s is over stroomd zelf het vliegvceld in Nadi was gesloten doorm het vele water. Met osn gaat het wel goed en ik lees zo juist dat het in Nederalnd ook koud is. Dus ik denk adt jiji een gpede keus hebt gemaakt door naar Griekenland te trekken. Wij wensen je veel succes em misschien tot de volgwende mail
    Heel veel groten van Kaia, Tristan, Sarah, Marc, Margot en Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 796
Totaal aantal bezoekers 82805

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: