Bezoek op Kreta en weer aan het studeren.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu Bezoek op Kreta en weer aan het studeren.. - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Bezoek op Kreta en weer aan het studeren..

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

06 Mei 2009 | Griekenland, Rethimnon

Hallo allemaal!!!
Hoe is het met jullie?? Hier is alles heeeeeel erg goed:)
De laatste 1,5 week was wendy hier op vakantie wat erg gezellig was. de eerste dagen had ik nog vakantie dus konden we veel samen doen, de week erna begonnen, helaas voor haar, mijn colleges weer, maar hebben we het ook nog steeds erg leuk gehad. We zijn naar heraklion geweest om te shoppen, een dagje naar chania, ook om te shoppen haha, met wat andere studenten naar het klooster van Arkadi en diezelfde dag naar Agia Galini op Zuid-Kreta. En verder natuurlijk uit eten geweest en gezellig ergens wat gedronke, naar het strand geweest, en wendy is nog een dagje meegeweest naar mijn universiteit. Het bevalt me best goed dat de colleges weer zijn begonnen, ik vind het leuk om iedereen weer te zien en weer dingen te leren! Tegelijkertijd is het wel heeeeel erg druk, omdat ik ook met mijn scriptie bezig ben. Ik probeer er zover mogelijk mee te komen voor de tentamens, maar denk dat ik hem dan de laatste 1,5 week van juni afmaak. Maandag kmen eerst mijn ouders voor 2 weken waarin ik ook leuke dingen wil gaan doen! De tijd gaat zo razendsnel! Nog maar 3,5 week college en daarna beginnen de tentamens al! En daarna moet ik hier weg waar ik wel tegenop zie:( Maar daarna waarschijnlijk nog 2 maanden zakynthos wat ook wel weer een leuk vooruitzicht is! Maar eerst hier genieten!! Ik maak zo weer een eind aan dit berichtje want ik moet naar de universiteit! Gisteren was ik kapot van een college dat 4,5 uur duurde (ik wist dat uiteraard niet vantevoren dan was ik niet gegaan hahaha) en vanmorgen heb ik ook alweer les gehad, maar de stroom viel steeds uit (de laatste 3 dagen heel vaak) wat nogal vervelend was, want we hadden computers nodig haha. Goed, ik wilde nog wat foto's bij dit berichtje plaatsen maar zie dat ik geen tijd meer heb en echt even moet haasten, dus de foto's volgen vanavond!!

Romy, hopelijk is jouw verkoudheid van de airco weer over? Ik ben gelukkig de laatste weken niet meer ziek geweest!!:)
Jantina, ik vind de geiten ook gaaf!;)
wendy, het is idd wel zielig, maar het is wel lekker! (moet je er verder niet bij nadenken dat het een lief lammetje was..)
Ja Christa ik vind de kerk heel mooi hier en er zijn best veel mensen, ook wat jongeren, die de hele dienst blijven volgen, dat is ook goed om te zien!!
Arja, leuk dat nienke werk heeft! Hopelijk bevalt het haar goed! Jullie vakantie begint ook al best op te schieten nu! Nog 3 maandjes?
Erik Jan heeeeeeel veel plezier op jullie trouwdag!!!

Liefs, Patty


  • 06 Mei 2009 - 11:59

    Paps:

    Maandag zijn we er al, dus je moet nog even heeeeel erg hard doorleren, want we willen natuurlijk wel lekker uit eten met je en andere leuke dingen doen. Gelukkig is het nu een stuk warmer dan in februari, en in ieder geval warmer en droger dan hier (hahaha voor de thuisblijvers).

  • 09 Mei 2009 - 16:36

    Petra:

    hey meis

    ik zie dat je het erg naar je zin heb en je ouders die komen is ook wel erg leuk toch?
    ik wens je nog heel veel plezier en leerse natuurlijk en we spreken elkaar snel weer
    xxx

  • 11 Mei 2009 - 12:20

    Wim:

    Hoi Patty,
    leuk te lezen dat het allemaal goed gaat daar in greece. Wel lastig als tijdens de colleges de stroom telkens uit valt, misschien een echte electricien in dienst nemen?? ik weet er wel eentje!! Als het goed is gaan je ouders zo vliegen en zijn ze vanavond bij jou. Je krijgt een dikke knuiffel van ons allemaal en veel plezier samen met je ouders. tot de volgende keer.
    Wim,marjan en Hans

  • 11 Mei 2009 - 12:21

    Wim:

    Hoi Patty,
    leuk te lezen dat het allemaal goed gaat daar in greece. Wel lastig als tijdens de colleges de stroom telkens uit valt, misschien een echte electricien in dienst nemen?? ik weet er wel eentje!! Als het goed is gaan je ouders zo vliegen en zijn ze vanavond bij jou. Je krijgt een dikke knuiffel van ons allemaal en veel plezier samen met je ouders. tot de volgende keer.
    Wim,marjan en Hans

  • 17 Mei 2009 - 10:26

    Arja:

    Hoi Patty,
    Inmiddels zijn je ouders al weer bijna een week bij je gezellig dus dat kunnen we weer lezen hoe dat geweest is. Benieuwd, het is leuk om je stukjes te lezen!
    Al bijna aan het eind van je studie spannend, maar gaat je vast lukken!
    Hoop voor je dat Zakynthos nog doorgaat.
    Tot de volgende keer geniet nog van de week samen met je ouders, doe ze de groeten.
    Liefs, Arja x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 625
Totaal aantal bezoekers 82594

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: