Bijna terug naar Nederland - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu Bijna terug naar Nederland - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

Bijna terug naar Nederland

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

04 September 2009 | Griekenland, Rethimnon

Hoi allemaal!!

Heel even snel een laatste berichtje van mij vanaf kreta.. Ik heb heel weinig tijd want heb zometeen een afspraak, maar nog even snel de belevenissen van de laatste week..
Vorige week was ik in Rethymno, dat was erg leuk, het voelde als thuis, en ik heb natuurlijk veel gekletst met bekenden.. En met Anne, een Duits meisje die hier nog was. Donderdag naar Heraklion gegaan, om haar naar het vliegveld te brengen, daar gegeten, en daarna naar een hotel in het centrum gegaan (alleen dus) waarvandaan ik de volgende dag ben doorgereisd naar Agia Galini op Zuid-Kreta, een leuk klein plaatsje met een mooi strand!! Daar lekker vakantie gehouden 3 daagjes, en tegelijkertijd ook nog aan me scriptie gewerkt.. Maandag teruggekomen naar rethymno met de bus, en daar opgehaald door margarita, bij wie ik deze week logeer in hun huisje in koufi, een klein dorpje zo'n 20 minuutjes van rethymno. Deze week vaak naar rethymno en universiteit geweest om aan mijn scriptie te werken, en 's avonds naar t strand met margarita en haar moeder. Verder uitgenodigd bij de buren om te eten, er waren veel gasten en lange tafel op straat en heeeeeeeel veel eten, en er werd muziek gemaakt en gezongen, en geweer geschoten haha! De dag daarna naar een progamos geweest, dat is een feest ter ere van een bruiloft die morgenavond is. Daar ook weer heeeeeeel veet eten en wijn, en heel veel mensen! Het hele dorp, en nog veel meer. Morgenavond dus een bruiloft, een leuke afsluiting van mijn verblijf op kreta!! Zondag kom ik terug naar Nederland, dat zal wel even heeeeel erg wennen zijn, want ik ben erg gewend aan het griekse leven, het griekse weer, het griekse eten, de griekse mentaliteit, de griekse bergen enz enz.. Goed hierbij sluit ik mijn blog af. Mocht ik weer naar griekenland gaan voor langere tijd dan pik ik hem weer op, maar tegen die tijd horen jullie het wel! Ik ga nu genieten van mijn laatste 2 daagjes greece!

Liefs,

kZie je snel:D
    xxx

• 04 September 2009 - 18:24

Arja:

Ja dan bijna voorbij,geniet er nog ff van!
    Tot gauw.
    Liefs, Arja xx