wat een prachtig weer!!! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu wat een prachtig weer!!! - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

wat een prachtig weer!!!

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

03 Maart 2010 | Griekenland, Rethimnon

Hoi lieve lezers,

Alles goed met jullie allemaal? Ik heb gehoord dat de sneeuw weg is in nederland, het heeft geregend daarna, maar lees nu op ieders facebook dat het lenteweer is. Verder heb ik ook gehoord dat het kabinet is gevallen. Het grappige was dat ik net die middag met margarita had gesproken over het politieke systeem in nederland en griekenland en dat we hadden geconcludeerd dat het in nederland toch wel een stuk beter was. 1 uur daarna ontving ik een berichtje dat het kabinet was gevallen haha.

Even een reactie op jullie reacties.. Ja Ilse stakingen, er was er nu dus maar 1. Tenminste, 1 landelijke.. Maar ze verwachten vanaf september heel veel problemen en stakingen, vanwege het bezuinigingsplan van de griekse regering, en het gaan korten op de ambtenaarssalarissen.. Ben benieuwd. Maar dan zit ik alweer in nederland..
Karin, ja het is voor nederlandse begrippe strandweer, tis echt alleen nog maar zonnig geweest en de laatste dagen 26 graden! Maar iedereen loopt hier nog gewoon in lange broek en lange mouwen hoor. En naar t strand, dat doen ze pas in juni;-) Nog een paar weekjes, dan krijgen jullie de sleutel van jullie huisje! Spannend!!
Arja en Ronald, leuk Chios en Lesbos, wanneer gaan jullie?? In de zomervakantie?
Pap en mam, nog een week of 4 dan zijn jullie ook hier en gaan we samen pasen vieren! Nemen jullie nog wat meer paaseitjes mee en stroofwafels?
Sarah mooi dat alles ok is in peru en dat het leuk is!!
Zorka 7 graden is niet slecht als je bedenkt dat het de hele winter zo'n -5 was haha! En 's avonds regen is beter dan overdag iig!
Wen, ik zag een foto van lieke op jentina's hyves, zooo schattig! ze begint een beetje op pipi langkous te lijken;-) Misschien kan ze ook op tv!

Goed ik heb bijna geen accu meer dus hieronder ff heel snel hoe t met me gaat, volgende keer volgt meer!

Het gaat allemaal nog steeds heel goed! Veel lekker weer, veel leuke dingen! Ook al gewend in mijn huisje, maar de oven en kookpitten doen het niet, beetje vervelend! Er moet snel wat aan gedaan worden. De eigenaar zegt dat er een andere komt, maar ja, met grieken weet je nooit hoe lang dat duurt. Ook in de spoelbak van het toilet is wat losgeschoten, dus ik moet nu binnen in de spoelbak wta omhoog trekken om door te spoelen. Dit moet ook gemaakt worden, want t is irritant en ook niet erg hygienisch haha. Anne uit duitsland is nu hier op vakantie, gezellig dus! We gaan overmorgen naar chania een dagje. Morgenavond waarschijnlijk uit eten bij een chinees restaurant ergens langs t strand samen met anne en margarita. Ik heb ook foto's van mijn kamer, als de accu nog niet helemaal leeg is probeer ik ze nu te plaatsen.

Veel liefs vanaf kreta!

  • 03 Maart 2010 - 12:49

    Wendy:

    WOW!!! Je kamer is echt super mooi! En heel netjes, nu nog!;)

    Hier net een brandOEFENING gehad; denken ze dat ze grappig zijn ofzo!!:(
    xxx

  • 03 Maart 2010 - 13:38

    Sarah Ermerins:

    Grappig he dat weer in Nederland :P

    Je kamer ziet er super uit! Jammer van die kookpitten & oven enzo, maar komt vast goed. Die Grieken zijn daar idd niet al te snel mee haha :D

    Veel plezier in Chania! xxx

  • 03 Maart 2010 - 13:57

    Jantina:

    Wauw, wat woon je daar goed..! (hoewel een werkende oven en kookpitten ook wel prettig zouden zijn natuurlijk) Het begint hier inderdaad ook de goede kant op te gaan met het weer :)
    xx

  • 03 Maart 2010 - 13:57

    Jantina:

    Wauw, wat woon je daar goed..! (hoewel een werkende oven en kookpitten ook wel prettig zouden zijn natuurlijk) Het begint hier inderdaad ook de goede kant op te gaan met het weer :)
    xx

  • 03 Maart 2010 - 16:53

    Arja:

    Dat ziet er goed uit je kamer en dat uitzicht .....

    Groetjes, Arja x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 82818

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: