adres - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

adres

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

04 Maart 2010 | Griekenland, Rethimnon

O ja vergat ik gisteren nog mijn adres door te geven, dat is:

Patty de Man
Stamathioudaki 72
74100 Rethymno
Crete
Greece

Ik verwacht veel post;-)

Liefs, Patty

o ja mam, schepsnoep van de jamin graag meenemen eind maart (winegums enz)

  • 04 Maart 2010 - 12:56

    Paps:

    Hoi Patty.

    Bedankt voor je adresgegevens. Dat is wel makkelijk voor eind deze maand als we naar je toe komen. Ik weet niet of alle inwoners van Rethymno je dan al kennen (misschien ook wel trouwens).
    Even over dat lenteweer hier waar je het over had. In de nacht vriest het een paar graden en overdag is het een graad of vijf. Morgen en in het weekened geven ze weer sneeuw door. Dus met lenteweer en lekker buiten zitten zullen we denk ik wel moeten wachten tot we bij jou zijn. Je hebt trouwens wel een ontzettend mooi uitzicht vanuit je kamer/ balkon. Fijn als je buiten zittend wilt werken en dergelijke. Veel plezier en tot horens.
    XXX paps.

  • 04 Maart 2010 - 22:36

    Wendy:

    Lets make a deal: ik stuur post naar Kreta, maar dan stuur jij ook wat naar Londen! ;)

  • 08 Maart 2010 - 13:30

    Jacky:

    Heejj Patty,

    Hoe gaat het daar lees dat je een huisje heb gevonden :D. Bij de post is het saai ik kom doe het sorteren en ga weer op pad. Niks geen geklets meer. Ik ben nu druk aan het solliciteren bij campings voor het werk als receptioniste dus hopelijk dat ik gauw ander werk heb. Ze beloven me een contract en als puntje bij paaltje komt heb ik helemaal niks gekregen niks aan..:S. Nou veel plezier daar...:d

    Groetjes Jacky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 82823

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: