vergeten... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu vergeten... - Reisverslag uit Rethimnon, Griekenland van Patty Man - WaarBenJij.nu

vergeten...

Door: Patty

Blijf op de hoogte en volg Patty

29 Maart 2010 | Griekenland, Rethimnon

Aaaa ja zo'n lang verslag gisteren, en dan toch nog vergeten al jullie lieve reacties te beantwoorden. Dat kan natuurlijk niet!!!

Ik was verder ook nog vergeten te vertellen dat ik buiten de andere dingen die ik al heb geschreven, ook nog wat heb gedronken in de Venetiaanse haven samen met Valia, een meisje die ik ken van een college van vorig jaar. En 's avonds ben ik toen met haar en haar vriendengroep (8 in totaal) uit geweest in een lounge bar aan zee. En de volgende dag met dezelfde groep uit eten geweest in een restaurant bij de grote haven. Was erg gezellig allemaal!! Helaas zijn zij nu ook allemaal weg naar hun familie..

Ok hier dan mijn reacties op jullie reacties;-)

Haha wen ik dacht dat Haagen Dasz ergens uit Scandinavie kwam.. Maar tis dus Amerikaans? Tis wel vreemd dat de grieken allemaal in londen zijn! Ze willen per se niet weg van hier met pasen! Misschien hebben ze de vrije dagen voor pasen aangegrepen om een stedentrip te gaan maken haha!

mam, er staan nog geen strandstoelen op t strand hoor! die kwamen vorig jaar pas de eerste week van mei! de terrasjes aan de boulevard ook pas later.. Maar cafe frappe hebben ze ook in de 'echt' griekse barretjes hoor! het woestijnzand is grotendeels weg, hoewel ik nog steeds restjes tegen kom op mijn balkon, en dat na 2 weken ofzo!

Arja, ja zo'n storm komt wel vaker voor hier, maar vorig jaar hadden we er maar 1 dag last van, en tot nu toe hebben we het al 3 dagen gehad! Gelukkig is het meestal maar 1 dagje, en daarna knapt het weer op. T regent er ook niet bij. T waait heel hard en t is warm en benauwd, en er hangt stof in de lucht, een soort mist, maar dan roodachtig haha.

Ronald, feliciteer Tanja maar van mij!! En Esther natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!

Jacky, hoe zijn je sollicitaties gegaan? Heb je er al wat van gehoord of nog niet? Hopelijk ben je ergens aangenomen!

Margot en Theo, heel veel plezier op vakantie!! Lekker hoor een weekje naar de zon!

Romy, ik ben er helaas nog niet met de bbq.. Jammer, maargoed, ik kom pas in juli terug, en dan kunnen ze moeilijk een bbq gaan organiseren, want dan gaat iedereen op vakantie waarschijnlijk! Hoe is het met jou? Ik had je pas een mail gestuurd, is die aangekomen?? Met alex ook alles goed? Heeft hij al werk gevonden?

Nou dat was het. Ik mail jullie binnenkort mijn nieuwe belevenissen en zal dan ook weer eens wat foto's plaatsen! Ik maak erg weinig foto's, want alles staat al op de foto's van vorig jaar haha. Maar met mijn ouders gaan we naar de andere kant van het eiland, waar ik nog nie geweest ben, dus een mooie gelegenheid om veel foto's te maken!

Tot spreeks, fijne pasen!

Liefs,
Patty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patty

Ik werk 6 maanden als hostess op Chios in Griekenland! Tot ziens!

Actief sinds 20 Nov. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 82820

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Oktober 2014

Chios 2014

01 April 2012 - 22 Oktober 2012

Griekenland 2012

02 Oktober 2011 - 05 Februari 2012

Wereldreis

09 Februari 2010 - 01 Juli 2010

Greece 2010

06 Februari 2009 - 06 September 2009

Griekenland 2009

Landen bezocht: